Vänta er mycket bilder!

Hejsan, kom nyss hem från stallet, började med att åka till Jonna och rida My haha mysiga lilla ponny! ♥
Sen vidare till Myrby och fixade allt. Sen red jag Thomas, det gick väldigt bra faktiskt, finafina killen!♥ Sen när jag hade ridit skrittade jag ut en kortis, och sen red jag Zelma i paddocken och Elin fotade, shit vilket power det var i henne idag! bytena var på månen och när jag samlade ihop henne gick hon super och så fort jag lättade så for hon i väg i värsta traven, så galet häftig! Hon viftade med dom silvriga bootsen idag igen ( läs: hon reste sej ja! ) men jag var lite efter elin fick bild på med men jag ser ut som en kötbulle haha.  Och sen fotade jag elin och Tindra. Nu ska jag börja redigera bilderna så kommer dom sen, elin kommer hit sen och sover här så då får ni Zelma bilderna!

Ses ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0