todaayy.

Hejsan, kom hem från stallet vid 9 idag. Red Zelma, red runt lite hur som helst och fokuserade bara på att få tbx känslan sen i söndags eftersom hon var så tung och jobbig då, och tro mej hon var tbx, kickade när jag sa åt henne och rejsade när hon fick chansen, sen kom jag och Elin på att vi skulle rida kadrilj, haha vi flyttade, och körde ökningar och samlade lite osv. När vi ökade ( speciellt i traven ) hängde inte Elin och lilla Happy med haha, Zelmas ökade trav är ju to die for och Happys ponny ben hängde inte med då:p men när vi skulle samla i galoppen fick jag rida som fan för att inte komma för långt fram, det var väldigt kul och hästarna gick jättte bra för att vi bara tänkte på vart vi skulle och inte på att dom skulle springa där med böjda nackar och se fina ut, så tänkte jag alltid förut när jag hade Dixie, för hon kunde ju inte, så när jag började på Thomas/Zelma så var det typ det ända jag tänkte på, men nu är det yadii, dom gör ju det auto om man rider rätt. Nu ska Zelma få ta det lite lungt i två dar, eller kanske till och med tre? Imorgon ska jag nog tömköra i paddocken, på lördag ska hon gå en prommis och på söndag med tror jag? hon behöver det nu!


min fina tjejj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0