Tjolla hoppsan!

Hejsan, just nu gör jag ingenting. Skönt att va ledig i två dar. eller ah, typ. Imorgon blir hööks med Zara på morgonen, och sen på kvällen blir det hööks och glada med mammi. Nya handskar ska iaf köpas, vilka det blir återstår att se.

Har ju ett par roeckl handskar men dom är borta. På torsdag/fredag ska dom fram. Har letat igenom hela mitt skåp och hela sadelkammaren( inte dom andras skåp då ) men jag kan inte tänka mej att någon har tagit dom. Eller jo, men inte lixom...ah orkar inte förklara. Men med tanke på att det bara är jag som har roeckl handskar på ridskolan så.


Problemet med hanskar är att jag vill ha flera olika att välja mellan. Känner mej väldigt nördig när jag måste ska snygga handskar, haha men varför inte lixom?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0