Resten av natten.

ska jag plugga, har faktiskt tänkt lägga mig på golvet, skööönt, ska bädda iordning lite mys på golvet. För om jag ligger i sängen kommer jag somna, ska även fixa massa med ..... oppa!
Men just nu orkar jag inte, känner bara krav hit och krav dit. Blir söder stressad av att va i skolan, känna att jag verkligen e sämst, sen hem, plugga ut till stallet, hem plugga, sova några få timmar och sen börjar allt om och jag pallar snart inte mer. Vill bara försvinna från allt.

All denna skoltrött het och stress har börjat gå över styr, är alldeles för stark bland folk, tror inte ens det märks att jag är stressad eller helt pajj på alla håll och kanter. Men så fort jag kommer hem så bara bryter jag ihop och pluggar hela nätterna för att klara av detta. Föräldrarna klagar på att jag måste prioritera och inte sova till längre än 9 när jag är ledig för att jag måste prioritera skolan, men just nu känner jag kanske att jag borde prioritera mig själv först. Men det finns inget som tillåter mej att göra det.

Red ju nisse idag, han var super fin men väldigt pigg, avslutade med en liten serie med små hinder som dom hoppade på lektionen, lät honom bara rulla på och han hoppade väldigt bra faktiskt.!


Nu är det dags att börja plugget, för att kunna göra annat i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0