Q/A



svar: Har jag någonsin sagt att jag inte är bortskämd? Ja, men inte här på bloggen.
Och om du läser presentationerna i menyn så står det klart och tydligt att "munsboro ponnyn" inte är min!
Ja, Zelma och Nisse är perfekta en sen då? Vad ska du göra åt saken?
Jag har inte allt bara märkessaker på mej? Jag har en del, men det har jag betalat själv/ fått i julklapp/födelsedags present. Det är inte precis så att mamma åker och köper ett par stövlar till mej för att jag plockat ur diskmaskinen. fan heller. Och mina kameror. DOM HAR JAG KÖPT HELT SJÄLV FÖR MINA EGNA PENGAR.

Så jag ska dela med mej? Blir ditt liv lättare av att jag flyttar in i ett par gråa mjukis byxor och en sunkig tröjja, slänger mina saker på marken i en vattenpöl och hoppar på dom. Låter en och annan vovve eller marsvin tugga på mina kameror. Och slutar rida, säger åt folket att näää, jag vill inte rida på era hästar för dom e för fina... Skulle du må bra då?

Bara för att jag får chansen att rida världens finaste och bästa hästar och väljer att lägga pengar på märkes saker och kameror. Så förändrar det inte den personen jag är? Vad jag än har på mej och vilken häst ja än sitter på så kommer jag alltid vara samma person.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så har du inte alltid märkessaker?



Lamicell scharbrak

Hv polo schabrak

hv polo pike

moutain horse stövlar

tretorn stövlar

schockemöhle schabrak 2 till och med!!!!!!

kingsland jacka

jw hjälm.



vettefan allt du har,

2012-03-21 @ 23:34:58
Postat av: FELICIA

Emmsi, du ska inte bry dig o sånna där avunsjuka no lifers.. De är bara avunsjuka för att du har allt de skulle vilja ha.



många kramar /Felicia

2012-03-22 @ 07:26:51
URL: http://fellisyta.blogg.se/
Postat av: Zara

haha.... Men orka, bara för att man har lite märkes saker så betyder det ju fan inte att man alltid måste ha dom?, bara för att jag har ett par John Whitaker byxor så har ju inte jag ALLTID dom på mig, och som denna person menar så har du alltid märkes saker på dig... och nej de har du inte, du har inte alltid en märkes jacka eller tröja?.. och visst du har en Whitaker hjälm men ska du rida utan hjälm eller?, typ alla har ju en sån hjälm och då är väl vi alla lika bortskämda.. och bara för du har två kameror... vad fan gör de då?. du har ju betalt dom SJÄLV!.



Fan vad trött man blir på såna här kommentarer.. när de står att man är bortskämd och att man har mycket märken.. men man betalar ju själv?.. och då kan ju jag berätta för alla här ute, att jag är TUSEN gånger mer bortskämd än Emma och då är inte jag heller så jävla bortskämd! visst jag har en egen häst och bla bla bla.. och alla märkes schabrak och annat som min mamma tycker är onödigt att lägga så mycket pengar på för ett märke har jag BETALT SJÄLV!! men sen får man ju när man fyller år eller julklapp!!



Så kom fan inte och säg att Emma är bortskämd då skulle hon ha allt hon ville nu och i de ingår en egen häst.. och har hon de??? NEJ!, hon nöjer sig med att sköta tre av dom BÄSTA hästarna.. och vad ska ni/DU göra åt den saken!?, bara för Emma är lyckligt lottad och har så bra hästar att rida!.



Snälla var bara glad för hennes skull istället för att trycka ner henne. Du kan ju försöka hitta nästan lika bra hästar så kanske du blir lite lyckligare -.-..

2012-03-22 @ 09:35:46
Postat av: Sara

Det där är en olycklig människa :(

2012-03-22 @ 11:19:28
URL: http://learntolive.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahah ,stakars människa som till och med måste kommentera anonymt för att ho/han inte kan stå för vad hon/han säger ;) Det där människan har nog inte ett så bra liv. haha.

2012-03-22 @ 14:48:40
URL: http://elinbeijbom.blogg.se/
Postat av: Agnes

Gud......

2012-03-22 @ 15:41:39
URL: http://ponnielife.devote.se
Postat av: petraftohm

omg vad omoget skrivet av h*n !

ta inte åt dig sånt skit !

btw, bra svar ! :)

2012-03-22 @ 16:04:20
URL: http://ponnielife.devote.se/
Postat av: Anonym

Vad är en ''Munsbobr'', är det något speciellt? :)

2012-03-22 @ 16:04:37
Postat av: Jennifer

Asså, nu får du ta och skärpa dig! (Anonym)

Bara för att man har lite snygga schabrak är man fan inte bortskämd! Ett par JW byxor? Komigen? Håller med Zara till 100% Sluta trycka ner folk förfan! Att sen inte gå ut med namnet, skratt retande!

2012-03-23 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0