Plugg.

Hejsan, har mycket plugg nu. har även tagit tag i skolan mer nu. jobbade direkt när jag kom hem från skolan, och intog sedan sängen för att kolla bb, vilket jag gör nu, eller ah det är paus.  Imorgon ska jag ju inte till skolan, men jag är ledsen. förvänta er inte mer uppdatering för jag kommer inte hinna med s mycket

Ska gå upp vid 9, och göra ett arbete i kemi, sen vid 10 ska jag börja med matte, vid 11 ska jag till hööks och donken och sen fortsätter jag dagen med hk, so, engelska och konsthistoria.

Hade tänkt mej stallet, men får se hur det blir. Hatar att jag inte har tid just nu. Vill hinna med allt men det är svårt. Är dessutom dunder förkyld och vill bara sova hela tiden. ska försöka ha ett skönt lov även om det är svårt.då jag har saker jag måste göra, eller ah plugga matte igentligen. Ska se om jag kan plugga fredag,lördag, söndag och sen få ha LOVLOV i 5 dagar och sen plugga matte lördag, söndag och sedan ha en skön sista dag på lovet. ska försöka planera allt efter att jag har kollat färdigt på bb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0