Lovet.

Första helgen sover jag ju hemma.

Sen på måndagen så ska jag färga håret sen blir det väl antagligen stallet, brukar hamna där. SEn sover Zara här. På tisdag är det hoppträning med Thomas, och sen sover Zara hos mig igen, på onsdag är det hoppträning med Zelma och sen sover jag hos Zara, på torsdag ska jag rida Zelma, och Thomas ska bada. Och på fredag är det tävling med Thomas. Och lördag ska båda få ta det lite lungt, bara lite skritt och trav. och på söndag ska jag väl rida Zelma tror jag. På måndagen har jag för mej att det var något jag skulle göra men kommer inte ihåg vad. jaja, sen kommer det säkert hända massa mer men detta är spikat.



min fina tjejjjju<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0