Igår - Seeing those pictures with you

Hejsan, höll på att fixa bloggen hela kvällen igår och hann inte blogga. Men när jag kom till stallet så började jag fixa åt nisse men han knappt börja förns jag skulle rida Zally med Elin och Zara. Hon var fin, ibörjan gick det inge bra då jag inte ridit henne sen jag bodde på myrby i sommras. Men sen gick hon faktiskt riktigt fint, mysig häst de där!
Sen red jag Nisse barbacka i paddocken, jobbade med vändnings punkterna på volten och då gick han super bra. Och sen gick jag och Elin över till Jonna och tog hand om Lyppsan haha nytt smeknamn och och Lillan. Och mös med dom i typ 2h det behövde dom, haha och mycket skratt åt kossorna på gården! En har pottfrilla, en tant krull och en rak lugg! och en är ås tjock att den inte kommer in genom dörren och var tvungen att stå ute och en fastnade i dörren, då dog jag seriöst. Och en med horn som vill döda mej. Men vi flätade pållarna och gosade mycket med dom, calypso är super mysig och det är My med när hon väl vågar lita på en och inte försöker bitas/sparkas.


Lilla zally efter ridpasset igår.


Liiiite mörkt i paddocken bara, haha fulaste bilden ju, ser as muppigt ut! :p


sötnosarna! Imorgon kommer hovslagaren för att kolla om det går att göra något åt Calypsos hovar. Hoppas verkligen det, fina tjejjen<3

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0