I´m back

sorry för dålig uppdatering.

Igår longerade jag Zelma lite i ridhuset och sen sov jag hos Zara, vi gjorde inget speciellt bara hade det allmänt myys. Kollade på bb och nå annat programm sen somnade vi.

Idag gick vi upp tidigt och hade morgon jour, passade även på att mocka och fixa allt till hästarna. Sen åkte vi hem vid halv 10 och sov tills typ kl halv 1. Sen åkte vi ut till stallet igen och grillade med några i stallet. Sen fixade jag vatten och fodringarna till ridskolans hästar. Och sen tog jag in Thomas stod ute och borstade och sen tog jag en barbacka tur, han tyckte det var roligt att få komma ut och galoppa lite efter en hoppvecka. Så vi busade runt lite, men en snällare häst får  man leta länge efter!

Sen red jag Zelmis i paddocken med Michelle och Disco :) Hon gick bra, fortsatta med bytena på "rakt spår" ( vi kan inte gå rakt då vi studsar lite hit och dit) det gick bra med hon tyckte det var lite jobbigt och sparkade ett par gånger. busan.♥

Men jag är verkligen nöjd med båda idag. Super mysig dag helt enkelt ( förutom bråket mellan mej och mamma, som dock uppstår varje dag, vilket gjorde att alla fick höra mej klaga på allt. kulkul för dom! ;) )

Nu ska vi sova, glöm inte ställa om klockorna! Får ju sova en h mindre R.I.P min underbara sov timme ;(

Imorgon blir det hoppning av Zelmis, i paddocken. Grymmaste Ida kommer och fotar så vänta er bilder! ;)

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0