Fuck it jag gör vad jag vill! inte långt kvar nu!

Längtar verkligen tills denna skit är över, när betygen är satta säger jag fuck it och gör vad jag vill.ska bli så skönt! fatta lixom, gå i skolan utan krav, rena rama lyxen, göra lite vad man vill, behöver inte tänka på vad man säger för betygen är satta och jag kommer never tbx. Och tiden utanför skolan kommer ligga i stallet och på hästarna. Då, det är då jag kan börja älska livet igen, haha hatar mitt liv över vintern, sommaren, veckorna innan lovet, LOVET och veckorna efter, leker livet så jävla lätt. Och dessutom blir det ny skola efter sommaren, ny start, starkare än någonsin. Och dessutom är det då man får en andra chans, nu vet man hur man inte vill vara det är väl så man är nu. Man satte sin possition i början av 7:an, den sitter kvar. Men skulle hällre flytta bak, höras lite mindre och lägga tid på skolan när jag väl är där, inte typ " åh en stol med hjul, vem vill köra mej? :D "

Jag kommer gå ut med minst G i alla ämnen ja! Trots att jag har IG varning i två ämnen, så ska jag det för det har jag bestämt mej för. Eller sy skiten bryr jag mej igentligen inte om för hon e orättvis och tycker inte om mej, men någonstans djupt där inne har hon äl trots allt ett hjärta? Så inte kan hon sätta IG på lilla mej när jag redan har ett ämne för lite och dessutom jobbar på lektionerna, GÖR EXAKT SAMMA SAK OCH HAR GJORT HELA TIDEN OM INTE MER SOM EN SOM SKA FÅ VG DENNA TERMIN.

Men hata mej förfan inte bryr jag mej, sista dagen kan jag visa hur mycket jag hatar dej om du vill? ;)
Eller nej, sänker inte mej själv till dagis nivå som henne på 60+
Och matten, har alltid vart sämst på matte glömmer allt på en timme.  Men det gör inge, klarar detta nu sen så ska jag nog överleva. Vad händer lixom, ingen kommer komma och skjuta mej för att jag suger på matte så jag tar det rätt chill.

Och never i mitt liv kommer jag ha andvändning av potesnter och ekvablationre och vad nu skiten heter.  snälla rara försök leva i 2012 det finns miniräknare nu, that´s it. Inte svårare. Sen kan jag berätta något mer ni dumma stenålders människor inte vet, dom hon till och med skaffat miniräknare i mobilerna, och vad är ju en mobil, jo det är en telefon. Och den kan man ringa och sms:a med. ba så ni vet!

Neä, chilla är vad jag ska göra när betygen är satta!

Kommentarer
Postat av: sabina

Va haru valt för gymnasium?:)

svara gärna ute på bloggen:)!

2012-03-26 @ 20:35:59
URL: http://pieceofprecious.blogg.se/
Postat av: sabina

Va haru valt för gymnasium?:)

svara gärna ute på bloggen:)!

2012-03-26 @ 20:36:35
URL: http://pieceofprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0