for as long that I´m with you I´ll be alright


- från i lördags

Hejsan, var hos elin hela kvällen, känner att allt bara blir så bra nu för oss båda :D Imorgon händer inget speciellt, ska plugga måndag-tisdag-onsdag. men jag är hemma på tisdag.

Sen torsdag har jag Zelmisen, och ska försöka ta hand om Thomas vilket jag inte hunnit med på torsdagar under vintern då det varit så kallt och äckligt mörkt så man bara vill hem. Men nu ska det funka lite bättre. Sen blir det en skönt hemma helg. Helt själv ska bara ta det lungt, sen blir full fart frammåt med träningar och tävling.
Med blont dummt hår igen, blondes have more fun? ;)
att ha brunt hår har inte hjälpt min hjärna att bli mycket smartare så då kan det lika bra va blont.♥


dock är det ju typ gråblont på denna bilden, så vi tar en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0