Zelma, Zvante och ja alla.

hejsan, har nyss ätit och kom innan det hem från stallet. Zelma skrittades i ridhuset, men idioterna som kör bil hade typ race på vägen så min häst reste sej och dansade lite. Kickade även 3 gånger. Bestämde mej för att avsluta bra och sen ta ner Zvante & Muscot så som fick springa i ridhuset. Och dom sprang kan jag lova. Att hantera Zvante är som att typ ah jag vet inte vad. Man måste va bestämd och säga åt honom riktigt ordentligt. Han reste sej först och sparkade Zelma med framhovarna. Då var jag arg då skulle han va kaxig och resa sej igen, men så fastnade han med benet i grimmskaftet och jag höll kvar. haha då vart han lite snopen... rätt åt honom ;) Morgon dagens planer vet ni ju redan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0