Vad gör pållarna idag?

Jo, jag har full koll. Trots att jag bara har en idag ;)

Thomas går max 2 lektioner och minst 1.
Nisse rids av Sofia
Och jag har Zelma, hah älskar att ha koll. ;)

Exakt vad dom gör varje dag vet jag inte men helt okej koll har jag  faktiskt;)
Jag kan nog veckorna utantill


Tompa
Måndag - 2 lektioner
Tisdag - går han 3 eller 2 lektioner? :s
Onsdag - Går han 2 lektioner
Torsdag - Vila
Fredag- max 3 - minst 1.
Lördag - Har jag honom.
Söndag - Går han först våran lektion och sen efter det går han en till lektion.

Zelma
Måndag - tar Ida hand om henne, hon har börjat longera och skritta henne nu.
Tisdag - Vila, eller springa i ridhuset
Onsdag  vila eller springa i ridhuset
Torsdag - Har jag henne.
Fredag - har jag henne, då har vi pys dag♥
Lördag - Har jag henne.
Söndag - vilar hon eller så rider jag henne ;)

Nisse
Måndag - Har jonna honom
Tisdag - Har Mathilda honom
Onsdag - Har Mathilda honom
Torsdag - Har Jonna honom.
Fredag - Har Sofia honom
Lördag - Har jonna honom
Söndag- Har Mathilda honom.
och sen brukar jag ha nån dag, ehe :p ♥




Men dixies vecka var rena rama drömmen för oss båda!
I realized it was only just a dream...♥

Måndag - gick hon 2 lektioner, först red oftast Saras lillasyster Emma henne. och sen efter det var det oftast emilia eller sara som brukade rida henne.
Tisdag - Vila
Ondsag - gick hon 2 lektioner.
torsdag - hade jag min bby
fredag - hade jag henne
lördag - hade jag henne
söndag - red först jag henne på min lektion och sen filippa på den efter.

Jag visste exakt, in i minste detalj, vem som brukade rida henne och när. Dessutom var jag överbeskyddande... och kunde typ börja gråta om någon drog henne i munnen när hon drog iväg. Jag var hela tiden orolig för henne, och mådde riktigt dåligt då jag visste att hon var osäker, vilket var innan lektioner. Hon är grymt agressiv mot personer hon inte känner igen. Mitt hjärta♥ Den hästen kännde jag innan och utan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0