Sen, pigg häst och ja...allt.

Hejsan, kom hem från stallet vid 10. Åkte ut till stallet vid 5. Och fixade allt, väldigt segt :p men när lektionerna var slut så gick jag ut och red. Ibörjan var han lugn men det var som att han fick mer och mer energi. När jag stod och pratade med Zara kunde han inte stå stilla en sekund. Han krafsade, backade, studsa på stället och när jag bad honom skritta fram så började han galoppera. Inge bra att han vilar 3 dagar i rad men aja. Jag kan inte göra så mycket åt saken. han var iallafall fin i mitten av passet.  tyvärr blir det inga bilder idag heller. Elin har inte lagt upp dom på mej och Zelma häller. men ska väl krypa ner i sängen godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Har ju skickat som till dig på skype? det är bara att gå och hämta dom när du vill. Vad ledsen jag blir när jag fotat dig och inte ens får ett tack och sen så skyller du å mig på din blogg också.

Detta ger mig ju verkligen motivation att fota dig någon mer gång...

2012-01-18 @ 16:18:09
URL: http://elinbeijbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0