Något jag stör mej på

Något jag kan bli riktigt irriterad på är folk som "bajsar" efter andra, haha ursäkta ordvalet. Och att den personen inte ser det, utan ba " oooh, kom va min lilla bitch, jag behöver igentligen inte din side kick, men va här du" Och den andra ser det som att " åh, jag tar del av ljuset riktat mot dej," Oftast är det ju att den som "bajsar" efter den andra är rätt opoppis, men blir populär av att vara med den personen. Eller igentligen inte mer populär utan syns bara mer.  Och är lite små kaxig. Tror att ingen fattar, men det sjuka är att dom flesta gör. skratt retande, sluta fästa er vid en person människor! Om man har flera har man alltid någon där! Sen är det klart att man har någon extra nära. Jag är med dom flesta i min klass det varierar. Lite olika, även fast dom inte är med varandra så kan jag vara med båda. utan att typ välja, idag ska jag vara med den. Jag har ingen homieeee som jag måste sitta brevid i klassrummet. Sätter mig på en ledig plats bara. Let´s chillit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0