Lever min dröm.

Nu vill jag bara att allt ska komma igång. 1:a hoppträningen för 2012 nu på fredag. denna våren komme bli grym. Det händer saker detta året vet ni ;) saker jag inte berättat, som kommer fram, sak efter sak med tiden. Missar 2012 1:a tävling med Thomas, men vi kör på accumelator hoppningen i april. Tro mej jag äger den tävlingen haha. That´s my skillpoint. ehe, elleeeeer? (a) Och sommaren, lite mindre stall än vanligt, pållarna går på sommarbete. Eller justa ska jaga Nisse i jonnas gigantiska hage... det kommer ju typ ta en månad :D haha. får bygga upp ett tält och väta på rätt tilfälle. ;) Thomas kommer väl antagligen gå alla läger, han är ju rätt poppis så ingen Tompa ridning den sommaren då :p Dixie gick eller kommer ju säklert gå också 2 läger. och då hade jag henne resten. SEn blir det Italien i 2 veckor. Och ny skola, hmm, spelar ingen roll vill inte gå i skolan... Oh damn, detta blir pretty good :*


Kommentarer
Postat av: alva

vilket gymnasium ska du välja ?:)

2012-02-01 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0