Jag lever. x2

hejsan, haha, rubriken. Zelma skötte sej super, när vi kom tillbaka så travade jag lite i paddocken och läte henne rulla på byten i galoppen inne i ridhuset. SEn fotade Ida mej och Thomas, och sen red jag och Thomas ut med Ida och Nobel. det har jag hunnit med på ca 4 timmar. Haha, sista galoppen så drog Thomas och Nobel iväg och Nobel bockade, Ida flög fram på halsen, men han tog upp huvet så hon flög tbx till sadeln igen = ASGARRRRRVV! men det vet ingen, typ.. :p Thomas var lite små stark och slängde med huvet, samtidigt som han varierade med att krulla ihop sej. för att få springa snabbare :p Hästarna skötte sej iaf super. Nu väntar lite plugg och sen ska jag göra en design. ciao.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0