Jag har värlens finaste hästar.

Red Zelma i ridhusetet hon var super fin men fick ett par damp attacker, vilket jag förstå för det var 11 stycken i ridhuset fast man bara får vara 8. Folk har ingen respekt, bara för att dom har lugna ponnysar betyder det inte att alla har det? Och ingen följde reglerna. Alla galopperade huller om buller. Och Zelma ville typ bara fösvinna ner i marken. Så jag var sjukt irriterad, så jag red inte så länge. Men annars var hon fin. Skriver lite mer om helgens planer senare. Sen mös jag med världens finaste Tompa. Filmade honom lite i stallet. haha så sööt.♥ Ni ska få filmer från det och från en kort från när jag red Zelma i måndags♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0