Jag har valt detta.

Ja, nu kanske en del undrar varför jag inte mänt Dixie sen jag startade bloggen? Och det är för att jag känner att jag måste gå vidare, inte ligga och flyta runt i nån ostsås och deppa. Har ju typ 10000 andra saker jag måste tänka på, ha ont i magen över osv. Så har lagt det åt sidan. Ni som vet ni vet, ni som inte vet..glöm det. Och ni som nu vet, ni vet hur svårt det varit för mej. Misstaget osv. Men helt ärligt. Fine hon var mitt allt. Men shit en helt ny start? Har ju Nisse som jag haft sen i sommras så jag slipper känna mej helt borttappad. Men jag tror verkligen jag behövde detta. Jag var verkligen på botten.. Och nu har jag 2 nya hästar att jobba och utveckals med som ändå kan lära mej sjukt mycket. Och allt blev så nytt. Att börja om på nytt och inte ligga kvar i det gammla som jag även gör fast det som var possitivt av det. Och tro men det känns sjukligt bra. På del delen. Sen finns det något dom kallar för skolan, och jag var tydligen inte gjprd för den så det dödar mej långsamt, men det får den fan göra nu. För jag trivs där nu. Jag fattar ju till och med vad jag ska göra när jag väl är där? :p
haha pussss.


man kan verkligen inte få nog av honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0