Jag bara rullar fram!

eller nej, inte jag men livet gör för tillfället ;D tar nya tag och reser igen, på väg upp från botten för 2:a gången. Livet rullar helt enkelt på och är riktigt nice. Jag trivs i skolan och accepterar den vilket jag inte gjorde innan. Även om jag helst skulle slippa den och suktar mer än mest efter en ynka liten studiedag, vilket jag har typ nästa vecka. Jag har en del plugg, men jag bråkar inte om det. bara gör det. Svårare än så är det inte. Denna vecka kan jag ju beskriva med ett ord. Häst? nje, skulle lätt kunnat ha 2 dagar häst till, det hade helt ärligt inte skadat.

Let´s gooo, to the top of the world.


snaaaaaap, sweetieee or whuuut?♥

Kommentarer
Postat av: Elni

Sv; ME liks that you likar it!! :D

2012-01-23 @ 07:14:49
URL: http://elinbeijbom.blogg.se/
Postat av: Zara

du kan få min hääst två dagar till :PPP <3<3

2012-01-23 @ 09:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0