Helgens planer.

Hejsan, imorgon är det fredag, jag slutar as tidigt så då åker jag hem. Och på eftermiddagen ut till stallet Zelma ska skrittas imorgon. Åker sen hem och myser med la familia♥ På lördag ska jag första rida ut på Zelma, med Pia och Murre. Wooopaaaa. Det kan bli spännande. Kanske inte, jag kanske över lever, kanske inte ;)  Kanske kan få med mej mamma och kameran?(a) Sen ska jag försöka hitta på något kul med Thomas, känner verkligen inte att trimma i ridhuset. han går där hela veckorna. Och ute kan man inte göra mycket mer än att skritta. Kanske släppa honom i ridhuset? men vi får se.  Sen efter det ska jag med Jonna...någonstans....? och rida....? någon häst...?  haha kulkul :p vet inte så mycket men aja, ;)
En rätt spännande dag med andra ord;) På söndag, har jag inga planer? rida Thomas? :D yeeee let´s go :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0