fmlfmlfmlfml

jag har inte tid att va sjuk? när fick gud för sej att jag hade tid med sånt? öhö.



Hejsan, blir antagligen inge skola imorgon, inte stallet heller. Men vet inte, om jag mår bättre imorgon så drar jag mej upp hur sänget och till skolan och sen vidare till stallet. Men annars så får Zelma vila, och gå på fredag, skrittas lördag och träning söndag :) För på fredag tänker jag gå till skolan, det är ju fredag lixom? eller om jag mår jätte dåligt så är det väl så då får väl Zelma vila en dag till det dör hon väl inte av? men hoppas jag är bättre. Något jag absolut inte får missa är att rida Thomas på lördag, rider ji honom bara en gång i veckan... och träningen på söndag.



natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0