Dagens Ridpass.

Red Zelma i ridhuset, galopparbete stod på schemat och jag hade räknat med att hon skulle va lite slö efter gårdagens pass + att hon fick springa i ridhuset med sitt monster efter det, mm...jätte slö. hon fram fram och låg på hela tiden, minsta lilla framåt drivande rörelse nappade hon. Och protester var prio ett på hennes sida idag. Men hon valde det själv. Hon försökte komma undan genom att sparka, och det kunde hon glömma, då tog jag tar i hela ridpasset ännu mer och satte henne i ännu mer jobb. Imorgon taggar vi dressyrtäning. Och jag hoppas verkligen att hon kan hålla sej i skinnet. Blir inge kul om hon ska hålla på och dampa.

Thomas hade jag tänkt skulle få springa i ridhuset, men hans plan var att motionera mej. Han rörde sej inte en millimeter om inte jag sprang före... Han kanske tyckte jag vart för slö på senaste tiden men sjukt go är han iallafall. tussen♥

Nu ska jag rediera filmer från idag.puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0