Bilder & Filmerna är på väg.

Imorgon ska jag rycka upp mej. Klockan är ställd på 09:45 och jag ska inte lunka runt i mina mjukis byxor imorgon. får ju fan skärpa mej, pinsamt ju. Kan ju inte påstå att jag mår all time high good. men kan väl sättta på mej vättiga kläder? okej, helt ärligt. mjukisbyxor är bäst och tänker sätta på mej det imorgon. men en "finare" tröja än en mjukis skrutt kanske jag kan unna mej imorgon. jag är sån, visst jeans är säkert jätte skönt... men mjukis byxor är så mycket skönare. Har ett par jeans som sitter bra och det är storlek 24 ( sofia ler ) och dom köpte jah för ett par veckor sen. eller nej mnad kanske och så fort växer ja inte. Så ja ni fattar väl andledningen till varför ja köpte dom.  Imorgon tar jag sena bussen ut till stallet. najjs bajjs. Trimma Zelma i ridhuset. Kanske kanske kanske får ni se en bild från i måndags redan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0