Bästvänner

Jag vet allt för många som har många "bästavänner" ordet är dött. Jag har själv missbrukat detta ordet. Men gör inte det längre. Jag älskar mina vänner, men jag har bara en bästavän som betyder något extra. Och många bra vänner. Så snälla, sluta säga bästavän till alla? Jag hjar slutat med det, jag har en bästavän och hur skulle det vara om jag hade 10 bästavänner som jag vill lägga extra tid på? Jo jag vet hur det blir. tro mej. Jag hann inte med för 5 öre och fick dåligt samvete. Men alla som kallat mej för bästavän, och sendan typ inte ens ta kontakt, inte ens fråga om vi ska hitta på något. Det har hänt för många gånger. Så sluta bara.


På denna bilden är det JAG, MIN BÄSTAVÄN. och 5 älskade bra bra bra vänner. Jag har självklart felr vänner med detta är några av dom haha :p




Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2012-01-29 @ 21:26:49
URL: http://lillaflickanivemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0