Sitter med ett arbete som dödar mej.



fick ett arbete av min lärare, skador på hästar, för att jag skulle skulle engagera mej i arbeter och tyckte det var intressant. Skulle kanske tycka det om jag inte visste att det var en pressat arbete som ska betyg sättas och lämnas in på fredag. det där med att ge mej uppgifter för att jag ska vara intresserad har dom totalt misslyckats med.
btw, nationella i morgon, woow sjukt taggad!!!!!not. Och på torsdag väntar en 3 timmars uppsats. ser verkligen inte fram emot det. Har ju lovat elin också att jag ska sluta gå i mjukis och sluta gömma mej under luvan och virra in halsen i en muffig halsduk. Och jag håller ju med om att jag inte kan gå runt och bete mej som att jag gått i ide. fast det är ju det jag har, sen i slutet av oktober. Livet är inte alltid bäst. Men nu är det dags, ny start, nytt liv. detta år kommer saker förändrats. Så får väl börja med att ta tag i mej själv, bli starkare, efter detta kan jag ju inte bli annat än starkare? Let´s go.

Kommentarer
Postat av: S O F I A

du SKA bli starkare!

Går det inte, så hjälper jag dig <3

2012-02-06 @ 23:24:06
URL: http://soffiproppl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0