jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara bby, du borde veta bättre.

Hejsan, sitter här och taggar med musik.♥ Börjar halv 9, men nationella. jipppie jehoo. Så önska mej lycka till vafan! När jag kommer hem ska jag sätta mej med det där jävla skolarbetet jag höll på med igår men inte kom någon stans. Så ska sätta mej idag igen, det ska ju in på fredag. Men iaf, denna skit vecka nu, den kan ju inte bli bra, nationella i svenska denna vecka det gör den inte speciellt trevlig. Men sen 2 veckor kvar sen lov! :D Längtar sjukt mycket, sen är det inte mycket kvar tills det är sommarlov, denna terminen brukar ju gå sjukt fort, men inte nu... menmen.


mitt allt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0