Emma

Hej, jag heter Emma Olofsson och är 15 år fyller 16 i december. Jag går på önstaskolan i 9:an.

På fritiden brukar jag umgås med mina underbara vänner och fotografera, men där jag spenderar mest tid är hon hästarna. Jag har ridit i ca 8 ½ år och rider på myrby ridskola utanför västerås. Och har gjort sedan ridskolan startade, på ridskolan har jag en delfoder ponny och sen rider jag lektion en gång i veckan, ridskolan anordnar hopptävlingar och träningar under lov och även under vanliga veckor.

Min absolut bästavän heter Elin och vi har vart oskiljaktiga i 10 år alltså sedan vi började förskolan. Vi gör allt tillsammans och hon är verkligen som en syster för mej. Vi bråkar sällan, men surar på varandra en hel det, men på 10 år har vi bråkat på riktigt 3 gånger, Den ni, nu har ni något att stäva efter när det gäller äkta vännskap.

 

Jag fotar med en canon eos 600D och en canon eos 1000D till dom har jag 4 objektiv, favorit objektet är såklart hästarna.

Och utöver det så gör jag inte så mycket mer roligt. hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0