Finner inte ord.

Red Zelma idag, finner inte ord. är rätt bitter. Hon har aldrig hållt på som hon gjorde idag. Började med att logera då jag vet hur hon kan hålla på vilket hon tydligen hade gjort i veckan. Och hon gjorde inte mer än vanligt. När jag satt upp så skötte hon sej typ ett varv i skritt, sen skulle jag börja trava, så jag tryckte till väldigt lätt med skänkeln, då reser hon sej, inte högt, men iaf.  Sen helt plötsligt i galoppen så gör hon värsta språnget? Och när Sofia, Emma & Ebba gick ut ur ridhuset... det ska vi inte ens tala om. Hon reste sej gång på gång. högre och högre... riktigt högt. tro mej, HÖGT! Tog mej igenom den fasen, och skrittade sedan ett varv. sen fick hon komma in. är skit sur/arg/besviken/ledsen. ahmen typ allt...


helt sjukt hur mycket jag älskar denna hästen, trots att hon är "lite" speciell...♥

Kommentarer
Postat av: matilda

har ni kollat så hon inte har ont i ryggen elr något ?

2012-02-03 @ 17:15:30
URL: http://topryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0